15. sep. 2010

Remodelista

Jakten på støvletter er en ting. Jakten på det perfekte kjøkken er noe helt annet. Og mye, mye vanskeligere. Jeg har samlet på inspirasjon i månedsvis, med det resultat at jeg er mer forvirret enn noen gang. Jeg har kjøpt blader, lånt bøker, og surfet mye. Jeg vet mye om hva jeg ikke vil ha, men er ikke så sikker på hva jeg vil ha.

Underveis har jeg oppdaget mange kjekke norske interiørblogger som jeg nå trofast titter innom, mye fint, men ikke helt meg -  men idag fant jeg et hjem og et nettsted jeg virkelig likte.


Jeg ville aldri finne på å kopiere et hus - men her likte jeg det meste. Blandingen av nytt og gammelt, lyset, teksturene, fargevalgene, enkelheten uten den strenge minimalismen. Jepp. Her kunne jeg bodd med letthet. 
Her er det egentlig ikke kjøkkenet som er det mest spennende, selv om jeg likte det også. Her er det helheten jeg liker. Superinspirerende!

2 kommentarer:

  1. Hi there!!! Thanks for stopping by my blog!!! Yes, I have 2 sets of twins!!! and it is totally CRAZY!!! Yesterday I had a BUSY day with the babies--they were into EVERYTHING!!! I took pictures along the way and I'm going to blog about them and all of their business later today!!! have a wonderful day!!! I wish I could better understand your blog!!! : )

    SvarSlett
  2. It took me a minute, but I changed the language to english!!! : ) Now I'll read your blog!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails