8. jan. 2011

Jeg fikk, jeg fikk..!

Laderen til Cybershoten forsvant på mystisk vis noen uker før jul, og siden det var uforholdsmessig dyrt å kjøpe ny, så satte jeg likesågodt opp nytt kamera på ønskelisten. Digitalt speilrefleks faktisk. Eller hybrid. Men jeg forventet faktisk ikke å få det.

Så derfor var overraskelsen stor da jeg fikk en passe stor, passe hard og passe firkantet pakke i fanget på julaften. Jeg har visst vært snill i år, for jeg fikk en nydelig liten Panasonic LUMIX DMC-LX5. Fordelen med vår julenisse, er at ingenting blir overlatt til tilfeldighetene når slike tekniske dippedutter skal i hus, og han hadde konferert med en kollega, og kikket og diskutert lenge og vel med butikkpersonalet før han endte opp med det lille vidunderet.

Nå gjenstår det bare å sette seg inn i 256 sider med bruksanvisning og veeeeldig mange knapper og funksjoner. Her er dog et lite knippe av mine favoritter tatt i romjulen.
Og så snakker vi ikke så høyt om at laderen til Cybershoten dukket opp på første juledag. (!)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. lurer på om din og min julenisse er i familie, jeg?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails