6. des. 2012

Et nytt liv?



Det var kanskje litt optimistisk at jeg skulle få mer tid til hobbyprosjekter? Denne høsten har i alle fall gått veldig fort og vært preget av ymse feiringer og reiser til Østlandet. Helgene mine er virkelig blitt hellige. Ukedagene forsvinner før jeg får sukk for meg, og jeg prøver å klemme så mye som mulig inn i lørdagen... Trening, husarbeid, familietid... Oi - og plutselig var helgen over.

Ja, ja. Og nå er det snart jul. I helgen skal jeg til Drammen og ha ansvaret for en workshop på Miniaden. Så nå er det last minute forberedelser. Mixed Media. Hva skal jeg dra med meg av scrappeutstyr? Skal jeg bare bruke Instagram og telefonen? Skal jeg bruke PSE i det hele tatt? Husker jeg hvordan jeg bruker det i det hele tatt? Kanskje en ide å teste litt? Derav bildet over.

For det meste går det nemlig mest i Iphone og fotoapper for tiden.


Jeg har forelsket meg i Snapseed, Filtermania og Phototreats.

 
 

Tekst og effekter på helt alminnelige bilder. Yeah.


Og her er et lite knippe som illustrerer høsten ganske godt:

Sene turer med Nemi og Pus,( alltid begge to), Tempeltur i høstferien og hyttetur med guttene og deres respektive kjærester...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails