12. sep. 2014

A little more Charming Henriksen Madness

Noen flere bilder fra 70-års feiringen til mamma - Takk til lillebror Magnus!

A few more pictures from Mummy's 70th Birthday weekend. Thank you Magnus!


Ingen tomme stoler! (Nesten. Celine ble syk, og Eliana og Micael var på vei til Danmark da dette bildet ble tatt.)
 Som vanlig kom vi på å ta gruppebildet helt på tampen...

No empty chairs! (Almost. Celine was ill, and Eliana and Micael were on their way to Denmark when this was taken. )
As usual, we only remembered to take group pictures right at the end of everything...

Så takknemlig for disse to. De la ned mye arbeid for at helgen skulle bli vellykket.

So grateful for these two. They put in so much time and effort to bring the weekend off without a hitch.

En av de mange blomsterbukettene vi pyntet lokalet med. Ifølge mamma holdt de seg i nesten to uker etterpå!

One of the bunches of flowers we decorated with. According to Mummy they stayed fresh for almost two weeks after the event!

Michèle, Mamma og Fancoise. Kusiner, men nesten søstre.

Michèle, Mummy and Francoise. Cousins, but practically sisters. 

Simen Min. Så glad for at  han kunne være med denne gangen.

My Simen. So glad he could make it this time. 
Benjamin. No comment needed.

Marcel Min. Ok, ikke helt min, men det føltes nesten sånn da han var liten. I hodet mitt vil han alltid være 18 måneder, og til å spise opp. Han er forresten fortsatt til å spise opp.

My Marcel. Ok , not quite mine, but it felt like it when he was little. In my head he will always be about 
18 months old and cute as a button. He's still cute as a button. 



Og helt på tampen - dette tikket inn på mailen min fra mamma for et par dager siden. Tatt sist søndag, da vi var samlet i Oslo . Elsker det. 

And finally, this arrived in my mailbox from Mummy a couple of days ago. Taken last Sunday when we were in Oslo
Love it. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails